ännu en dag närmare julafton! :)

godmorgon allt folk, eller ja har vart vaken ett tag nu men. blev väckt av syrrans lilla smöla, hur söt är hon inte? bara för söt alltså. nyss käkat en mumsig frukost, risifrutti-hallon, den är bara för god alltså :) så nu sitter jag här i soffan och bloggar lite, har en fet godispåse inte alls långt ifrån mig, det är jue trots allt lördag idag så.. men det är det varje dag enligt mig, hahha.

gårdagen spenderades med malin,syrran, hennes dotter och hennes kille. gjorde inget specillet, förutom att malin fixade mig lite, som sagt hon går jue stil,hälsa och image så hon fick vara min alldeles egna stylist för ett tag. mihi. håret fick bli tupperat och sminkningen fick bli en sminkning för att gå på "catwalk". bra jobbat malin! (yy. bilder kommer senare på hur det blev och så. fint faktiskt!

sen efter sminkningen och det blev det ännu en mys-kväll med film och tillbehör! me like, <: filmen var bra, men såg inte klart hela, eftersom jag o malin somnade till den, ville verkligen se klart! men mina ögonen vägrade att hålla sig öppna, så slummrade till. likaså malin, vaknade sen utav att malin väckte mig. klockan var 3, och vi var jätte trötta.- tvättade bort sminket, släckte ner och gick o la oss. somnade direkt! snacka om trött alltså, usch ja... men hur underbart är det inte att sova? hehhe.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vill bara ta det lungt! ytterligare en hemma-kväll skulle inte sitta helt fel, gud så gott! verkar som om att det lutar åt det hållet, men hade faktiskt tänkt att jag skulle hinna med att packa in de sista julklapparna, vill även hinna med baket snart! knäck som är såååå gott. eller vad säger ni? hihi

nej nu blir det filmdags med my lovely, uppdaterar sen. pusssssssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0