dålig uppdatering nu på sistonde.-

jadu, inte uppdaterat alls nu under julen .- detta på grund av allt julfirande och allt dess stå hej! tänkte berätta lite mer om det senare, för just nu sitter jag med mina girls josefine och malin, och vi är mitt uppe i ett kortspel! tror jag kommer att förlora faktikst, plump är inte riktigt min grej ;o så är det bara!

vendela och louise var här en sväng förut också, även då fick det bli kortspel för hela slanten + bonde söker fru! riktigt kul att bonden magnus fick sig sin fru hehe, och inte bara det han friade till henne.- hur gulligt som helst ju! hehe. glad för deras skull faktiskt.- sött sånt där....

just det, imorgon blir det staden med malin louise och josefine. mellandagsrea är det som gäller, typ det bästa med julen.- eller ja det man ser fram emot iaf... hehe!  en nyårs-outfit ska inhandlas plus mycket mycket mer.- som sagt ni som känner mig vet ju att jag är helt gaaalen när det gäller shopping!  mihi.  så här lär man ju komma hem med fullt med kassar från alla möjliga affärer :D hihi...

kan jue säga att jag solade förut också, ståsolariumet provade jag denna gång och jag lovar er prova aldrig det... inte här på yellow sun i grums iaf, var hur dåligt som helst. kan ju säga att jag var lika blek efter att jag hade solat som jag var innan jag solade... så ett stort minus på det! usch... dock har jag bränt mig lite i ansiktet vilket aldrig brukar inträffa mig, men nu sådär innan nyår och allt ska det självklart inträffa! sånt är livet...

nej dra mig nu uppdaterar lite senare om gårdagen osv. dags för mig att knappa in lite poäng här, i plump som sagt! wish me luck,
haha. det lär jue behövas-,

jag josefine malin och christian på bilden! sommar 08.- det var tider det!
 
pussssssssssss på er så länge *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0