första inlägget, bloggen har krånglat.

då var man äntligen igång, känns så skönt att bara få skriva av sig de man känner för att skriva liksom. såklart så kommer inte bloggen bara handla om mig och mitt liv, utan allt ifrån shopping, skönhet och mode såklart! uppdatering ska ske ofta, det har jag bestämt! den har jue krånglat en hel del, men nu äntligen är allt fixat. :)

tänkte att min classmate ida ska få fixa till designen och så, hon kan att det där. eftersom hon själv har en blogg vill säga, så tummen upp för henne! ;) hehe.

skriver inte allt för mycket just nu, vill gärna ha designen och allt klart först, o ja jag vet. bloggnamnet är inte de snyggaste. men det man ville ha egentligen var jue såklart upptaget. det är jue liksom inte bara jag som heter felicia, så det är smällar man får ta. men det var allt för mig just nu, återkommer när bloggen är fixad! :)


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0