gårdagen.-

godmorgon folk, kände att jag behövde få sova ut imorse så det var precis det jag gjorde! ;p eller jag sov iaf till 12.15 och det var riktigt skönt vill jag lova.-hihi. var så trött igår, mycket beror nog på förkylningen som har smygit sig på mig, usch...

men iaf, var som sagt i staden igår med malin och josefine, vi åkte in runt 2 tiden och var inne runt 3, gud vad folk det var alltså, människor överallt... men det kunde man vell förstå, det är vell inte bara jag som älskar att shoppa! mihi... och nu när det är mellandagsrea dessutom så är det ju ännu mer folk, och det syntes igår vill jag lova... men bland alla människor, alla köar osv osv fick jag iaf med mig 3 leggins, en grå cardigan, en tröja och ytterligare en stickad skön tröja hem! (bilder kommer senare när jag köpt en sladd till den nya kameran- förmodligen på måndag!) men inga nyårskäder eller skor ;s  men det får jag inhandla på måndag istället, och så kanske man kan hoppas på att det inte riktigt är så mycket folk då... blir liksom så jobbigt när det är för mycket folk, visst folk ska det vara.- men inte för mycket av dem! så tycker iaf jag....

efter att vi hade shoppat klart det vi orkade bestämde vi oss för att återigen vara lite onyttiga och äta på burgerking ( crispy chicken-meal fick det bli + chilicheese- mums!) vi satt kvar en stund efteråt och pratade och kom på att det inte går någon buss hemåt förens 20.00 typ.. vi kollade upp det ändå, och mycket rätt hade vi. ingen buss och inget tåg innan 20.00 och vi var ju som sagt klara i stan redan vid 18.15, vi kunde heller inte gå i någon mer affär eftersom allt var stängt.. så vi fick fördriva tiden med att prata minnen osv.. gick alldeles utmärkt och tillslut kom bussen hemåt mot grums. härligt! var väldigt trött och ville bara hem för att sedan lägga mig i soffan med malin och josefine- och så blev det! josefine var med en stund, sen försvann hon. hon skulle egentligen ut och ta en cigg med louise bara, men försvann för resten av kvällen! ;) hehe.  jag och malin låg kvar i soffan ett tag och sedan fick det bli kortspel en stund.... malin drog hem runt 01.00 och då gick jag och la mig genast, var hur trött som helst efter en heldag på stan + min satans förkyldning som inte verkar bli bättre! ;o

det var gårdagen det, idag blir det solning med malin.- ska bli skönt att få tillbaka färgen som man hade en gång. hehe. + att det är riktigt passande och sola nu, nu när det är kyligt ute och så... härligt att kunna lägga sig i ett solarium och bara kunna koppla av med lite musik i bakgrunden! sköööööööönt. .


hemkommen ifrån klassresan på gotland sommar'n 08, brun var man där! ;)


selma-spa sommar'n 08, också bruna tider... början på iaf! ;p


också selma-spa sommar'n 08, och även här har jag den bruna färgen! ;p


och ytterligare en selma-spa bild!  bbbbbrun. så det ska vara! ;p

senare på kvällen blir det återigen lungt, film-mys och så med sis och gänget! ;) hehe. laddar upp inför nyår då det ska bli dunderfylla och en toppen-kväll värd att minnas! ett bra avslut av 2008 liksom  (:

duschen väntar, och innan jag kilar måste jag säga att jag saknar ida,amanda och elin oootroligt mycket nu! hör gärna av er soon. miss u! <3

pusssssssssssssssssssss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0