hos syster yster

sitter hos syrran nu, käkat god mat.- mjölkmakaroner och falukorv, så nu är jag mätt serrni :D jul-bakandet är klart, och nu väntas det endast provsmakning för min del. får se om det är godkänt eller inte? (: om ett tag bär det av hem igen, då malin och eventuellt joss hälsar på, mys mys...

kan ju berätta vad som hände mig förut också, jo när vi framme här hos syrran så ville Lowa syrrans dotter tävla om vem som skulle komma först till dörren, såklart sprang jag efter henne för att hon skulle få det lite kul.- vad tror ni inte hände då? jo, jag tappade min mobil som låg i min jack-ficka. och gissa vad som hände?`ha. hela displayen gick i sönder, kul.. som tur är har man ju en reserv-mobil, men den måste låsas upp först.. och det får bli på tisdag när jag och sis ändå ska in till staden och handla klart de sista juleklapparna! hoppas bara inte att det kostar allt för mycket, och nej jag är inte snål, men finns annat välbehövligt som ska inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0