julafton imorgon.-

dagen idag hår gått grymt fort, men det är jue bra det... då blir det ju närmare till julafton! dagen idag har sett ut såhär; vaknade upp och trodde stort på att jag hade försovit mig till frisören.. men icke sa nicke! och tur var vell det.. klockan var bara runt 11 så det var lungt, låg kvar i sängen ett tag tills jag verkligen var tvungen att gå upp. gick upp, dusch och makeup. Sen var det bara att knalla iväg till frisören i det härliga vädret, vad tror ni inte att jag märker när jag har gått en hel del, jo att jag glömde det viktigaste som jag skulle ha med, nämlihen håret... har löshår bara så att alla vet... så då var det bara att gå upp igen för den långa backen,stressad som bara den eftersom det var runt 5-7 min tills det var min tid hos frisören.- ringde syrrans pappa och som tur var så kunde han komma upp och hämta mig på direkten och köra ner mig, så kom runt 6 minuter sent bara.. mötte även upp malin där nere, hon var med mig hela tiden och sedan skiljdes vi eftersom hon skulle hem till sig ovh duscha och jag skulle hem till mig och fixa!

efter besöket hos frisören och när jag äntligen var hemma så var det bara att invänta att syrrans kille skulle hämta upp mig hemma hos mig och malin hemma hos henne för att först åka hem t syrran och fixa och sedan in till staden.
I stan skulle jag jue som sagt köpa en röd/svart känning från Gina, och vilken storlek tror ni fanns kvar då? hah. jo XL. yesss tänkte jag.. så då var det bara att kolla runt efter annat rött och sött.- hittade inget först, men gick sedan in på cubus och hittade en slags topp, klänning? röd var den iaf och mycket mycket söt... äntligen! det blir liksom som om en tradtion att man måste ha något rött på jul, så tycker iaf jag...
 
efter att vi vart i stan så åkte vi hemåt, åkte först hem till mig men kom på att jag ville sova hos syrran, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig på nyår;s ska man ha pumps eller stövlar?  vad tycker ni? ;p en sak som är säker är iaf att det blir party.- thanks kyrk! :D om det inte vore för dig, så hade de inte bleve ngt, tror jag. åtminstonde ingen stor fest! så tack.  och som sagt hoppas på en lyckad nyår detta året, inget jävla bråk osv. det är bara löjligt! barnsligt också för den delen..

börjar bli trött nu, tänkte att jag skulle lägga mig i tid idag, så att jag kommer upp i tid imorn.- det är jue som sagt julafton imorgon! och då ska man vara pigg och glad... hehe. just det, innan jag kilar vill jag bara säga att jag inte har någon mobil just nu, så går tyvärr inte att få tag på mig... ska försöka få tag i ngn imorn... 

bilden är sen i somras, skapligt glad iaf :)

pussssssssssssssssss*  


Kommentarer
Postat av: elin

tycker helt klart du ska köra på pumps till nyår om du har klänning ;)

2008-12-23 @ 23:42:18
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0