kortspel även idag.-

ja som sagt bakat julgodis idag igen, fast med mammi istället för sis! mucho trevligt.- det blev knäck, chokladtryffel och någon annan choklad liknande grej, gott var det iaf! (: så nu blir det lungt med julbak på ett tag.... hehe.
kan tyvärr inte lägga upp bilder från baket som jag egentligen vill, detta på grund av att min mobil är trasigare än trasigast.- jaha.

just nu är malin här och även idag som alla andra dagar på lovet har vi spelat kort, vi liksom inviger lovet med att bara relaxa osv. skönt skönt.- istället för att vara ute och ränna! det tycker jag låter prima det.. hehe.

prison break har redan börjat och det får jag verkligen inte missa, blir kanske en uppdatering innan sängen.- beror alldeles på hur trött jag är!


jag och min underbara malin på bilden. (sunne/kolsnäs/selma-spa 08 och vi kör på repris 09.)


pusssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0