krock

ja som sagt, det var jue tänkt att jag skulle uppdatera lite mer igår om hur helgen hade varit och så. Även hur colins-luciatåg var, men så blev det inte! istället råkade vi ut för en bil-olycka jag,syrran,syrrans-dotter och storebror andreas. Det gick nämligen till såhär, vi hade egentligen tänkt att vi skulle stanna kvar på colins-luciatåg och fika, men orkade inte. var så mycket folk, och vi var trötta. så vi åkte mot grums istället. Ni vet den korsningen som man kommer i när man kommer från vålberg och kan svänga ut endra t nyängen eller mot grums, ja iaf. Där skulle vi svänga ut, men då kom det en lastbil så syrran väntade vilket man ska göra i detta fall. Sedan när lastbilen kört förbi, så ska man jue inte köra dirket efter eftersom det kunde jue ha kommit en bil efter den, så vi väntade och pang sa det! då var det en man runt 40-45 års åldern som körde på oss bakifrån, blev skiträdd och hur chockad som helst. Fattade inte riktigt vad som hände, hann liksom inte att tänka så mycket. Brorsan ringde ambulans och sånt. Det kom 3 ambulanser, 3 polisbilar och 3 brandbilar. Dom pratade med oss och lungnade ner oss lite, senare blev det ambulans in till sjukhuset för undersökning av oss alla 4. Ingen av hos hade ngt allvarligt som dom kunde se just nu, och turen är ju det liksom. Väntetiden var lång där innne,för lång. Men till slut fick vi alla åka hem, och hur skönt var inte det? Men jag kan jue inte dirket påstå att jag inte har ont någonstans, för det har jag. nacke,hals och axeln är de ställen som fått skada. Men inget allvarligt hoppas jag. ska försöka få tag i en sjukgymnast och gå t läkaren under veckan, för förbättring! (yy.

det var den stora händelsen igår det, och jag säger bara det. vadå änglavakt? :) ska ta mig lite käk nu hade jag tänkt, och vila ännu mer. Senare blir det hemma-plugg för mig, första gången sen gymnasiestart. usch. men så är det om man halkar efter. Men det ska att gå bra, endast en uppgift, och jag lovar er. JAG SKA LÄGGA NER MIG! :D hehe.

uppdaterar mer efter pluggandet,  pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0