paus i kortspelet.-

äntligen haha.-  paaaaus i kortspelet! mihi. nu kan jag äntligen skriva om gårdagens stå hej! alltså julafton! :) hehe..

vaknade upp hos syster med hennes kille och deras dotter. klockan var runt 07.40.- ganska så tidigt... men var tvungen eftersom jag skulle åka med jonas hem till mig och öppna dagens första paket och käka den underbara gröten med socker,kanel och smör tillsammans med familjen! mys mys..

Kom hem till mamma, träffade tvillingbror grannen och mamma såklart! satt ett bra tag och käkade gröt, pratade och bara myste... efter ett tag kom storebror och hans son.- blev ytterligare lite prat och så... Efter den undebara frukosten blev det dusch/make-up för min del, dagens outfit fick bli den röda söta långärmade tröjan från cubus + grå leggins och guldiga smycken till. mycket fint! :)

efter allt dess fixande så bar det iväg till syrrans pappa och hans fru.- hehe. där bjöds det på julmat,julgodis, glögg osv osv. hos morgan blev vi en hel del folk. jag, tvillingbror-anton, storebror-andreas,storasyster-carolina, hennes kille-jonas, syrranspappa-morgan och hans tjej mia, deras 3 söner hampus joel och adam, andreas-son colin, syrrans-dotter lowa, mamma, gammelfarfar-leif  med fler. riktigt mysigt faktiskt! ;p efter besöket hos morgan och mia blev det hemåt, jag och mamma la oss här i soffan och kollade på "tomten är far till alla barnen".- en riktig klassiker! och sjukt rolig... både jag och mamma blev hur trötta som helst och somnade till en stund, vaknade upp lite senare och jag och mamma gick och la oss dirket! sköönt säger jag bara.- var välbehövligt! ;p

fick såklart en massa julklappar från alla, pengar nämligen 3500;- , en neccesär, glas till min lägenhet , dusch-cremé, lotion- dag&natt cremé, armband och halsband i äkta silver, ytterligare två halsband och örhängen, en rosa miniplattång, en trippeltång, en ny camera av märket sony tror jag? en klocka av märket san remo + ett svart pärlarmband, presentkort- 500;- på Gina och 500;- på Carlings, osv osv. kommer inte riktigt ihåg mer. hehe.... och så ska vi ju byta julklapp vi kompisar + att jag inte fått allt av pappa än och jag väntar in farmors julklapp också! spännande spännande... :)

men iaf en mycket mycket bra julafton, näst intill perfekt.. självklart så saknades vissa männsikor.- pappa tex. och mormor och johanna! annars hade den verkligen varit suuuuper! mihi....

hoppas på att ni alla där ute haft en riktigt mysig jul, det har iaf jag haft som ni kanske har märkt efter detta inlägg hihi, (:
måste återvända till kortspelet nu, ha det trevligt så länge!

pussssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0