perfekt

dagen har varit perfekt, mys och så med underbaraste malin och nu snart tänkte jag lägga mig för att vara pigg imorgon.- för då blir det först ett kortvarigt besök hos frisören och fixa det sista, och sen en hel dag på stan med sis och malin.- det kan bara inte bli bättre... jag hoppas hoppas att den läckra klännigen finns kvar på gina, som jag förövrigt tänkte ha på jul!  verkar som om att den är väldigt omtyckt, så tveksamt om den finns kvar eller inte. men iaf hoppas på det!

tänkte även handla de två sista julklapparna imorgon också, en till morfar och en till grannen, måste jue trots allt ge han en liten klapp eftersom han själv har handlat för cirkus 1000 lappen till bara mig! hihi...

måste säga att jag känner mig riktigt obekväm med ryggen, vet inte riktigt vad jag råkat ut för. sovit konstigt kanske? eller så är det sen krocken.- hoppas bara inte på någon större smärta. men det blir nog bra igen nu när jag lägger mig...

hade inte så mycket mer på hjärtat, uppdaterar mer imorgon.- börjar bli ganska trött nu....

nehe verkar inte som om att bilden vill funka så då får det bara bli text istället :D

pusssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0