snart jul, mihi.-

godmorgon kära folk, nyss vaknat upp ur min sköna nattsömn.- väntar på att mammi ska komma hem från affären snart så det blir julbak även idag, hihi.- idag blir det att baka chokladtryffel som jag verkligen älskar! mmmm så goda dom är, (: dom kan man verkligen äta många av, så take it easy! ;p det blir även knäck och chokladknäck? aldrig smakat choklad-knäck, men det är säkert supergott!

efter baket blir det att invänta samtal från amanda, får se om hon kommer hit idag... inte riktigt säkert än, men hoppas hoppas! saknar den flickan mycket :)  och vet ni vad? julen närmar sig med stora elefant kliv, och hur mysigt är inte det? mihi.- julklappar, familj, släkt osv. mmmmmys. dock är jag inte så förtjust i det där med julmaten som alla andra tycker är så gott.- för mig duger bara julskinkan,gröten, köttbullarna och all julgodis såklart! ;p hehe. och sen så får man jue inte glömma julmust, det är också riktigt gott.- men som sagt det bästa är ju julklapparna, eller vad tycker ni? fast jag vet typ allt jag ska få redan, och jag vet att jag kommer att bli supernöjd! hehe;- och det är ju så det ska vara!

just det, tvillingbror och storebror kommer hem imorn också,- ni är riktigt saknade! :) så puss på er!

kan även tillägga att jag ska till frissan imorn och göra klart det allra sista med håret.- me like! ;)


vadå gammal bild? felicia goes keps-brud? :D

uppdaterar senare, och då med lite tips till er läsare.- pussssssssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0