tröttast ever alltså

är så trött, och hur kan det gå till? somna ju trots allt tidigt, redan vid 9-10 ngn gång. usch. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att inleda dagens första riktiga lektion grafisk-kommunikation! ganska slapp lektion ändå, men man måste vara noga med allt och då menar jag verkligen noga. efter gk är det äntligen lunch, är så hungrig och inte bara det. Är så sugen på ris,kyckling och currysås ;p en av mina favvo-rätter. mums!  fast det lovar jag att skolan icke kommer att bjuda på idag. blää-,

efter skolan idag blir det bussen hem som vanligt, och sen kommer syrran att hämta upp mig och vi tänkte bege oss till min brors-son's dagis. För det är nämligen lucia-tåg för småttingarna, och hur sött är inte det? hehe. efter det blir det eventuellt solning och sen lungt resten av dagen. är sliten efter helgens bravader vill jag lova. hehe. På prat om helgen den har varit perfekt! började hemma hos fröken V och slutade hemma hos krisse. hehe, en superkväll helt enkelt! o det ska göras om, inom en snar framtid.

tänkte faktiskt kila en stund nu, men bloggar mer senare. pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0