tröttast

godmorgon folk, har nyss vaknat upp. Tänkte snart gå och göra ordning mig en mumsig frulle, skulle sitta fint just nu det! - är vrålhungrig om inte annat. ;p tror inte att jag fick i mig så mycket mat igår, frukost och lite soppa senare på dagen-. så det är jue inte så konstigt att man är hungrig då. hehe. men snart så, är man mätt och belåten! ;) höhö-,  senare idag så står det julbak på schemat hos syster yster. knäck,pepparkakor osv. MUMS! ;p efter baket får vi se vad det blir helt enkelt, inget planerat än sålänge iaf. skönt det :)

lovade er att lägga upp bilder sen i fredags då malin stylade mig lite, sminkning osv. så här kommer dom:

   

   

ytterligare gårdagen spenderade jag tillsammans med malin, vi var hos sis ett bra tag.- kollade gamla barnfilmer som: tjorven och mysak, pippi långstrump, osv. hahah.- riktigt bra dom!  mycket mycket mys där ett tag, hahah ;)
- senare när jonas,syrran och lowa skulle köra hem mig och malin så fick vi typ "stå" där bak. För han hade en sådan stor bil, med bara 3 platser där fram och inga där bak.- så där halvsatt ja och malin, jonas körde hur galet som helst och jag och malin flög åt olika håll därbak, hihi.- tror nog jag aldrig har hört malin skratta så mycket i hela mitt liv! haha. Senare efter en stund när vi var framme där malin skulle av, så tvärnita han så vi flög som bara den.- fifan! hehe. malin hon bara skrattade hon, hehe. men det var kul...

sen när jag äntligen var hemma, duschade och fixade jag mig! inväntade malin för ytterligare en mysig hemma-kväll! (: och mysigt var det, vi satt och spela kort, pratade om allt mellan himmel och jord och kollade på film.- måste faktiskt få påpeka att malin är sämst på kortspel, jag nollade henne igår.- hahha. malin drog vid 1 någon gång, och då gick jag och la mig, skönt som fan.- var riktigt trött faktiskt!    och på prat om det, jag förstår inte riktigt? är trött hela tiden nu jag, jämt jämt jämt.  jobbigt! ;o 

men iaf duschen väntar, uppdaterar senare.- pusssssssss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0