en solig torsdag :)

hej igen :)

har märkt att uppdateringen som jag lovar att förbättra inte förbättras något.. det är hemskt, jag som verkligen vill blogga... men som sagt datorn den bara krånglar och krånglar hemma i karlstad, äntligen vet vi vad felet är, så nu behöver jag ju inte fortsätta att spekulera kring det... men tråkigt i vilket fall, helst utav allt vill jag ha en ny dator istället för att lämna in min...  men i nuläget lutar det åt den gamla i vilket fall, jaja... whatever... 

är i alla fall hemma i grums nu igen, har faktiskt kommit på hur ensamt man kan ha det ibland och hur riktigt tråkigt det kan vara att bo själv... så bestämde mig ganska så snabbt igår att åka hem och hälsa på syrran ;p  idag då, solen skiner ute och det är ju verkligen hur mysigt väder som helst, (fast i skuggan är det dock lite kyligt) fast man får ändå den känslan av att bara vilja ligga i bikini och ta sitt första dopp för iår,  men om jag tänker efter får det faktiskt vänta (jag är lite badkruka utav mig, hihi)..

annars idag så ska lowa syrrans dotter med mig hem till karlstad och vi ska mysa till det riktigt ordentligt, tacos, chips, godis och film ni vet ;-)  och kanske några turer i lekparken, om jag känner Lowa rätt! :=) hihi, det blir mysigt det... innan vi åker till karlstad igen tänkte jag käka lite frulle samt sätta på mig kläderna för att ge mig ut i solen ;p härligt....

ni får ha det toppen så länge, och eftersom datorn och internetet krånglar hemma i karlstad vet jag inte riktigt när jag uppdaterar igen...  men vi hörs i alla fall! :)

pusssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0