sorry för den dåliga uppdateringen...

hej igen, har varit väldigt dåligt med uppdatering nu på den senaste tiden.. såg för en stund sen att mitt senaste inlägg var för mer än 2 veckor sen, oj va länge... jag som verkligen älskar att blogga! ;p ändring nu med detsamma...

orsaken till att bloggandet har fått stått på sidan av ett tag är för att jag helt enkelt inte har haft tid.. har flyttat, fixat i min nya lägenhet.. (förresten ett stort tack till alla som har hjälpt mig med flytten, överraskning väntar...;p) haft inflyttningsfest, träffat godingen, kollat hockey (grattis FBK till sm-guldet!) festat ytterligare lite mer, varit otroligt slöö... och till sist internetet har krånglat som bara den... funkar ena stunden och sen slutar det att fungera den andra stunden... blir knäpp på det där snart, internet är jag ju i behov av ;-) tänkte ringa till hyresvärden nu i veckan och höra vad felet är, likaså med kanalerna... ;p 

annars då, jo är hemma i grums på en liten snabb-visit ;p hemma i karlstad ser det ut som ett bombnedslag nu efter lördagens fest, vill inte ens tänka tanken att det är jag som ska städa där ikväll eller imorgon.. usch! det är just därför jag är hemma i grums, inte bara det, men mycket därför..  men just nu vill jag bara hem till karlstad, duscha och sedan lägga mig i min alldeles egna supersköna soffa från sommarlagret...  ;p fast just nu verkar det inte som om att det blir karlstad, har ingen skjuss och åker inte busskortet.. hmm ;s tråkigt!!

tänkte också lägga upp bilder i veckan på lägenheten och sånt, kameran är nämligen på vift just nu.. men jag lovar att lägga upp det så fort jag bara kan.. :)

hade inte så mycket mer på hjärtat, tänkte hoppa in i duschen nu...
men ni får ha en fortsatt mysig dag, så hörs vi.. (så fort jag kan)

pusssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0