sunshine

är verkligen det enda rätta just nu, ute skiner solen som bara den och det märks verkligen att sommaren är påväg ;-) och det är riktigt skönt, för vad är bättre än solljus och värme? ;p hihi..

själv är jag inte allt för upptagen med något, har nyss avnjutit två goda äggsmörgåsar, vilket har blivit en vana för mig... för varje morgon jag vaknar blir det alltid en äggsmörgås eller två, hihi... (det är ju så gott!)  är lite små-stressad också, eftersom jag alltid segar så mycket...och det har jag verkligen inte tid med idag, för idag står det utgång på schemat...  Vi tänkte först sitta hemma hos mig en stund, dricka lite smått och så ni vet, och efter det förmodligen hamna på någon "värd" fest.. hehe,  har ju egentligen klassfest idag, som jag velat gå på.. men icke!  det får bli nästa gång, om inte ett under sker och man tar sig dit :)  ja som sagt stressad var det, ska hinna duscha och allt och istället sitter jag här, denna gång ska bannemig inte malin och josefine få vänta på mig för att jag är dryg, utan nu ska jag bevisa dem motsatsen... hehe, förresten elin skulle kanske följa med också.. trevligt, längesedan man spenderade dagarna tillsammans med den sötan ,- )  så det ska bli kul!

och som ni kanske mäker fungerar mitt internet nu, vilket innebär mer bloggande :) roligt!
felet berodde på att det var glapp i uttaget där det mobila sitter, så simpelt... ;p  jag som trodde det var datorn det var fel på, hehe.. 

men för att bevisa malin o josefine motsatsen måste jag nog sticka nu, men ni får ha en fortsatt trevlig dag så länge! uppdaterar senare när jag är ready ;-)

ps. åååh vad jag saknar det ljusa håret , vad tycker ni, brunett vs blondie? ;p ds.

pussssssssss*


Kommentarer
Postat av: Patrizia

Du är riiiktigt fin i brunt men du passar bra i båda :) <3

2009-04-21 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0