-

hejsan igen.. :)

nu är jag mätt och belåten och faktiskt på bättre humör än förut, bra va? ;p - strips med lövbit och b-sås fick det bli till middag, my favourite!  och det satt riktigt fint i magen kan jag säga ;p för tillfället sitter jag och kollar på hitta nemo, som syrrans dotter hyrde förut.. har redan sett den, och jag gillar den inte!  - jag är nog inte den typen av människa som gillar tecknade eller halvt tecknande filmer helt enkelt, och så är det bara... hihi...  men så länge jag har datorn så överlever, trots att tv;n står nära. hihi..

pratade med ida för en stund sen också, frågade henne om inte hon eventuellt har lust att bo med mig i en lägenhet i stan... hon skulle fundera på saken, prata med mamma och pappa och sånt ;p dock vill ju jag försöka flytta så fort som möjligt, visst det är ett stort steg... men tänk så mysigt och annorlunda, eftersom jag alltid har bott hemma liksom ;p hihi.. annars om hon inte kan/vill så får jag vell flytta själv, visst det gör mig inget det heller. men alltid trevligt med sällskap ju! eller vad tycker ni? ;p

och som sagt jag har fortfarande inga planer för ikväll , jag vet verkligen inte vad jag ska göra, förutom att jag ska kolla på lets dance då förstås, men sen då? ;p  - vill mysa med min nallebjörn, men då kan han ju gärna höra av sig också! hihi..

tänkte pallra mig iväg till ica när som helst, lite smått och gott till kvällen liksom.. ;p det är aldrig fel!

men vi hörs lite senare! - hoppas att ni haft en bra dag ;p
pussssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0