- måndag

måndag idag och en helt ny vecka framför oss... ganska så skönt faktiskt med tanke på att ålandsfärjan bara närmar sig och närmar sig... längtar sjukt mycket! ;p och i år ska ju även fler med, så det tror jag nog blir kanon faktiskt, man kan bara inte ha tråkigt på en färja.. så är det ;p hihi. .

idag har jag faktiskt inget planerat, ganska så lång dag i skolan också... slutar 16.00 så är inte hemma förrens 17.00 och då är jag nog trött som bara fasen ;) kanske blir att sola en sväng, men det beror på om jag orkar, annars blir det bara soffhäng! ( det vanliga helt enkelt!) hehe...

tänkte att jag skulle läsa vad josefine har svarat på alla dessa 42 frågor om mig nu, kan det vara något gulligt mån tro? ;) hihi...

men ni får ha det fint så länge, så hörs vi lite senare!
pusssssss*

Kommentarer
Postat av: josefine the fucking king

jag var gullig i dom 42; frågorna :DDDDDDDDD

2009-02-09 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0