090208

hejsan igen ;)

som jag skrev i förra inlägget är verkligen söndagar till för att bara ta det lungt och koppa av lite, och det är precis vad jag har gjort idag.. har inte ens gått utanför dörren, usch! kan lova er att jag känner mig verkligen hur sliten som helst och på ett sätt är det riktigt skönt att det är måndag imorgon, trots att de är sååå sega!  - men jag får iaf gå ut och göra någon nytta istället för att sitta här som en äkta soffpotatis. hihi..

malin var här förut också, fast hon drog hem för en stund sen... riktigt trevligt faktiskt. ;p pratade lite om vad som hade hänt på festen igår och så bland annat.. jag skulle ju egentligen ha varit med på den men orkade verkligen inte, var så trött.. de hade tydligen haft riktigt kul och träffat på både nya och igenkända ansikten.. och om jag tänker efter ångrar jag mig att jag inte följde med! men fler sådana kvällar kommer, det hoppas jag ;p hihi..

beck står för underhållningen nu, synd bara att jag blir så rädd efter att jag har sett det, hihi.. men ser gör jag ändå ;p vet inte riktigt varför, men jag måste helt enkelt! ;p  så ska fortsätta att kolla på det, och sen sova... skolan imorgon jue!

men ni får ha en fortsätt trevlig kväll, så hörs vi imorgon! :)
pussssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0