090210

;tjingeling!

min dag idag har sett ut följande;

- skolan, jobbade med arbetssätt och lära uppfiten en stund med amanda... letade fakta osv ;p
- bestämde oss för att sluta skolan redan vid 11, och efter det blev det bk och en lång pratstund; samt bussen hem mot grumset...
- följde med syrran för att hämta Lowa på dagis, sedan hämtade vi upp malin hos henne och drog vidare till Morgan, syrrans pappa... var där ett tag, lekte med Lowa och Hampus och sedan åkte vi till bk återigen för att käka.. syrran vägrade att laga mat så fick äta där igen, dock inte ett helt meal denna gång... inge mer bk nu på länge iaf! ;p haha.
- och nu sitter jag här, med datorn i knät... inte gjort så mycket mer, inhandlat lite godis till ikväll bara... annars har det bara varit lungt.. ;p

och så kommer resten av kvällen också se ut, förutom att jag sitter här så kollar jag barnprogram..... tro det eller ej, men jag börjar faktiskt att gilla det lite grann, ;) hihi...

föressten, visst går timmarna så drygt när man får sluta så tidigt? ;p känns som att klockan egentligen borde vara typ 21.00 nu, istället är den runt 19.00 och här sitter jag och inväntar andra avenyn som börjar om 2 dryga timmar, hade egentligen velat sett top-model också...men vi har ju inte 3;an längre.. *suck* menmen, får vell tröstäta lite godis och hålla malin sällskap så länge... tänkte att hon skulle få testa olika frisyrer i mitt hår nu snart... hihi..

ha det fint, så hörs vi snart igen!
pusssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0