090211

hejsan ;p

hade som sagt sovmorgon imorse, som var riktigt skönt faktiskt. sov till halv 10, gick upp gjorde mig iordning för att sedan pallra mig iväg till gruvön för en direktbuss mot staden och skolan.. ( hade dock högklackat, och fick springa som en idiot till hållplatsen för att inte missa den) det var riktigt jobbigt det! ;p puhu..

kom till skolan för att endast ha en lektion i drygt 1 timme, naturkunskap... fick en ny uppgift där vi skulle jobba två och två om kärnkraftverk och sånt bland annat.. jag och ida bestämde oss för att vi skulle vara ett "team".. så, så fick det bli... efter naturkunskapen blev det en til staden en sväng med ida, gick först och köpte en salva på free sun, som förbättrar brännan när man solar solarium osv... endast 30 kr kostade den, och för er som inte vet vart free sun ligger, så kan jag tala om för er att det ligger precis vid stora torget... ;p  gå dit vettja, och köp ni med! ;p

efter köpet av salvan gick vi mot donken där vi tog oss lite käk, samt lite fika... fortsatte med grupparbetet i matten också, som ska vara klart imorgon... och efter det fick det bli bussen hem till grums för min del... och ida åkta hem till sig..

just nu sitter jag här hemma i soffan med josefine, snackar lite och ser tv ;p hihi... blir nog samma gamla visa hela kvällen, slitna bägga två.. trots min långa sovmorgon! * suck*

innan jag kilar vill jag bara säga att jag saknar dig david, 6 månader sen nu! - hoppas att du har det bättre där du är nu, glömmer dig aldrig, saknaden är stor! <3

åter till tv;n.. ha det fint så länge!
pussssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0