090227

hej på er ;)

ligger just nu hemma i sängen hos mamma, syrran körde hem mig för ett tag sedan, för de skulle åka och bada, och efter det vidare till staden.. och jag kände verkligen inte för att åka med.. riktigt trött imorse, ungarna kom och väckte mig konstant hela tiden, drog av mig täcket ett x antal ggr... och så fortsätte det ända tills jag tog mig upp! hehe...

som det ser ut just nu tänkte jag strax hoppa in i duschen, men innan det ska jag avnjuta värmlandsmackans goda baguetter! mums.. resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, var egentligen tänkt att jag och louise skulle ta oss en lite shopping-runda på stan, men just nu verkar det inte som om att det blir av, tråkigt!  får vell hoppa in i duschen och fixa mig, och se hur kvällen blir helt enkelt... ;p 

det enda som är planerat för idag är iaf att jag ska hämta ut ett par skor, från din sko... hoppas, hoppas på att de passar! - lite krångligt det där, när man beställer ifrån internet...man vet ju inte riktigt hur storlekarna är, och saken gör det ju inte lättare när jag ligger och svajjar mellan 38/39.. hihi.... 

baguetten väntar, och vi hörs lite senare!
pussssssss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, mammas micke kör. hehehehehehe

2009-02-27 @ 15:33:13
Postat av: josss

ah de får du, mammas micke kör. hehehehe

2009-02-27 @ 15:33:46
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0