alla hjärtans dag

hejsan!

sitter just nu i soffan med syrran, fast hon ligger och sover.. så jag spenderar tiden här vid datorn, hihi.. malin har nyss åkt också, hon sov ju här inatt.. mysigt! - det är alltid mycket skönare att sova tillsammans med någon annan än att sova själv tycker jag.. blir så ensamt och inte lika tryggt om man sover själv ;p hihi.. eller vad tycker ni? ;)

är ju som sagt alla hjärtans dag idag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra ;p vill hitta på något med mina nära och kära, kanske käka middag och sen kolla film osv.. vore riktigt trevligt faktiskt! ;p - fast allra mysigast hade de ju varit om jag hade fått spendera dagen tillsammans med min nallebjörn... menmen, som sagt det går att ta igen! ;p  det finns liksom flera dagar man kan mysa till det på, varför just denna dag? ;p  jag håller helt klart med om att det är mysigt att ha en sådan här dag, men egentligen tycker jag inte att den är så speciell trots allt ;p hihi..

föressten, idag är det exakt 1 vecka kvar tills ålandsfärjan ;p - något jag verkligen ser fram emot! kommer bli riktigt kul och en minnesvärd kväll!  I count down! ;p

funderar på om jag ska hoppa in i duschen redan nu, eller om det ska få vänta ytterligare en stund.. ;p hihi..
- tror det får vänta lite faktiskt, fast nu ska jag hämta lite godis!

vi hörs lite senare, hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag med nära och kära! ;)
pusssssssss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi.. jag kan inte komma upp idag, måste ta moa! mamma ska uut -.- men jag hör av mig senare :) <3

2009-02-14 @ 14:53:10
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/
Postat av: angelica

skorna är köpta på FN och armbandet på HM :)

2009-02-15 @ 12:22:25
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0