dålig update

hejsan!
¨
ni får verkligen ursäkta min dåliga uppdatering nu under helgen och även en bit in på denna vecka.. men jag har helt enkelt inte haft datorn med mig eller inte heller haft den i närheten.. och sen så har jag också haft fullt upp.. typ iaf.
men nu är jag tillbaka och jag lovar er att ni kommer få uppdatering ofta... :) hihi

dagen idag började med att jag försov mig lite, mamma är ju inte hemma nu så nu är det upp till mig själv att ta ansvar för att komma upp osv.. men iaf. försov mig en liten stund och hann därför inte med 08.15 bussen som det var tänkt, så istället tog jag 9 bussen med josefine och louise.. det gick lika bra det trots en liten försening.. hihi... kom in till skolan började jobba på som vanligt fram till 12 ungefär... sen var skol-dagen slut för mig och även de andra.. istället för att käka mat i skolan och jobba en ynka timme till så drog vi in till mitt i city och tog oss en fika, fick bli det vanliga; smoothie förstås + en semla! mums ;) gott.. gick även och kollade runt lite som vanligt... och en mascara fick jag med mig hem.. köpte den nya från max-factor, älskar ju max-factors mascaror, så jag förväntar mig inge annat än att den också är superbra och ger långa och fylliga fransar.. ;p  det återstår att se imorgon bitti då den ska prövas för första gången...

efter stadsbesöket så fick det bli bussen mot grums, tog oss en sväng förbi vår gamla skola som man har gått i sen förskolan och 2;an för att hälsa på alla lärare... men såklart var inte de lärarna där som man ville hälsa på utan de var på möte.. synd... ville ju trots allt prata lite med dem.. ;p

annars idag har jag faktiskt ingen aning om vad det blir, josefine och louise ligger här i soffan och halvsover medans jag sitter här i den andra soffan och checkar bloggar osv.. jahapp. vi alla väntar in maten- ris, nuggets och currysås. hur gott är det inte? - något jag verkligen aldrig kommer trötta på.. mihi..

ska käka lite nu och efter det blir det nog en power-nap... men vi hörs senare, när jag förhoppningsvis har piggnat till lite :)

pussssssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0