fredagen den trettonde

hejsan!

hann inte riktigt med att blogga igår, så tänkte därför berätta lite om gårdagen nu istället.. skolan till 16.00, sen hem till grums.. ida följde med också ;p käkade massor, hehe.. efter käkandet kom malin och hennes pappa och hämtade oss och körde ner oss till Yellow-sun, där vi solade alla 3... prövade även vår nya creme från free-sun, som ska hjälpa till  att förbättra brännan, tro det eller ej, men det gav resultat redan efter första solningen... ;p rekommenderas verkligen för er som vill få färg lite snabbare än vanligt! hihi.. efter solandet köpte vi oss lite godis och tv;n fick stå för underhållningen resten av kvällen.... mysigt!

det var gårddagen det, mysigt som bara den..

är redan hemma från skolan nu också, har varit det ett tag... orkade inte gå på Gk;n i 2 timmar heller, så istället tog jag bussen hem.. ;p så sitter här, gör inget speciellt faktiskt.. väntar på att syrran och Lowa ska komma hem så jag slipper vara själv, sällskapssjuk är jag! hihi... men dom kommer nog snart :)  som sagt så är det ju fredagen den trettonde idag, lite läskigt är det vell.. men om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte råkat ut för något än faktiskt, fast å andra sidan är ju inte dagen slut än heller... men det ska nog gå bra i vilket fall, även fast den är fredagen den trettonde ;p hehe.

inga planer för dagen har jag heller, tråkigt! - skulle ju egentligen träffa min nallebjörn lite senare ikväll, men han har ju inte hört av sig.. så jag vet inte riktigt vad det blir med det.. hmm... - får vell ha en mysig hemma-kväll med syster och hennes underbara dotter istället ;p  det går säkert minst lika bra..

fix med bilder och mappar ska ordnas nu, lär ju ta sin tid... så många bilder som jag har! ;p hihi...

ha det fint så länge!
pussssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0