gammeldags karameller



är det jag smaskar på just nu, har ju käkat för ett litet tag sen, och jag lyckas alltid bli sötsugen efter.. sikken tur att jag
hade en burk karameller hemma då ;p hihi. en burk med 200 gram är det och kostar endast 10 kronor, på ö&b förstås ;p men det går ju lika bra det, supergoda är dom... och jag har snart knaprat i mig en hel burk ;p  mums ;)

samtidigt som jag fortsätter smaska karameller sitter jag här kollar diverse bloggar och klickar hem en del beställningar såsom kläder smycken skor och andra accesoarer ;p hihi.. hur underbart är inte det? ;)

tänkte fortsätta med det nu ytterligare en stund... och jag kan lova er sängen blir det tidigt ikvälll, funderar på att lägga mig redan nu, det är ju liksom inget bra på tv;n heller och här kan jag ju bara inte sitta hela kvällen heller!

men vi kanske hörs lite senare, beroende på om jag har piggnat till eller inte... annars hörs vi imorgon ;p
men ni får ha en fortsatt trevlig dag.. :)
pusssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0