glass-smaskande ;)



har nyss smaskat i mig en 88;an, mums!  dock är inte hela glassen sådär jätte god, utan att bara den ena halvan, ni vet den sidan där det är vanilj och inte choklad ;p hehe. så, varför inte göra en till 88;an fast en med endast en vanilj sida, hehe.. skulle vara ännu godare.. ;p 

kom och tänka på en sak förut också, de flesta tog ju sitt pick och pack och åkte till sälen idag, och det kunde jag också ha gjort... men i slutändan blev det inte så, krångel med de andra som skulle med osv.. tråkigt! men hoppas att ni andra som är där har det jättekul iaf ;p och så drar vi dit nästa vinter istället! 

något som jag också skulle ha velat idag var att kolla hockey, färjestad-hv71.. men ingen har ju pengar, och kan följa med!  så istället bestämde jag mig sakta men säkert att denna torsdag skulle bli en väldigt lugn dag.. vilket inkluderar; en massa mys i soffan, snacks, cola och en massa tele-snack, eftersom de närmaste inte kan hålla mig sällskap.. alltid bra att ha telefon säger jag bara.. ;p

magen kurrar nu, men har inte riktigt bestämt om det ska bli köttfärsås och spagetti eller majskolvar med salt och smör? ;p vet liksom inte vad jag är sugen på.. *jobbigt*

är man riktigt hungrig, kan man ju alltid käka både och, hihi.. 
hörs senare efter middagen!
pussssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0