godmorgon

ja det kan man kanske säga, är vell inte nyvaken just nu men var för ett tag sen.. blev ingen skola idag, mår lite små illa, vilket jag tror beror på att jag inte har käkat någon sen halv 5 igår.. och sen har jag huvudvärk också... men det blir bara vanligare och vanligare när det gäller mig.. (något som måste kollas upp av läkare snarast)..  hinner nog inte med att gå till läkaren idag, så får vell bli på måndag det..

annars gör jag faktiskt inte så mycket nu, sitter i soffan med en mysig filt över mig och på tv;n visas det barnprogram. vilket jag aldrig har varit så glad i, iaf inte tecknat.. men vad gör man inte för småbarnens skull? - syrran och hennes dotter på 4 år bor ju som sagt här hos mig nu medans mamma och min tvilling bor i arvika ett tag.. riktigt mysigt faktiskt! lite sällskap är aldrig fel..

föressten igår på matte-lektionen så fick jag ett samtal, jag kände inte igen numret och funderade på vad det kunde vara.. svarade och det var från någon studio i årjäng som sökte smink-modeller,  och det hade jag tydligen anmält mig på för ett tag sen, alltså en kul grej var det tänkt från min sida... men hon som ringde undrade iaf om jag hade tid att komma nu på tisdag klockan 10.30 för att sminkas och sedan ta lite före och efter bilder.. och det låter ju riktigt roligt så ska försöka fixa skjuss upp, och eventuellt blir det övernatting hos farmor eftersom det är en bit från grums. men det ska nog gå att ordna :) exciting exciting ;p eftersom jag älskar allt som har med smink att göra! hihi..

så det ska ordnas, får nog ringa upp dem idag igen samt kolla med farmor om det är okej att jag sover där om det nu blir av vill säga, men just nu tänkte jag ta mig lite äggsmörgåsar och hallonkräm i hopp om att illamåendet ska gå över!

ha det fint så länge!
pusssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0