home sweet home ;p

äntligen hemma, väldigt skönt.. men är inte så mycket tid kvar av dagen, så vad ska man göra? ;p soffan får vell hålla ut med mitt sällskap även denna dag, datorn också för den delen... ;p hehe.. jag kan ju alltid hoppas på sällskap lite senare, vem vet? ;p hihi

kan passa på att berätta en liten händelse som hände förut, jo.. jag josefine och ida tjatade på som bara den på våran lärare så att vi skulle kunna sluta tidigare, och det fick vi., för att hinna med 6;an som egentligen går till färjestad, men vi hade tänkt att ta den och hoppa av vid busstationen istället för att få bra plats på bussen till grums.. vad tror ni inte händer när vi är påväg mot 6;an då? - jo vi ser bussen och är tvungna att springa som bara den för att ens ha en liten chans att hinna... och när vi precis var framme vid den så bara åker den. FATTAR NI? ;o - den bara åker, och alla blir hur irrieterande som helst, och det hela slutade med att ida fick gå hem till färjestad och jag och josefine fick ta en fullproppad buss i vilket fall. *SUCK* .

dagens händelse det, och jag blir så sur på sånt. jag menar såg inte buss-chauffören att vi kom springandes? så varför inte vänta i 10 sekunder bara, gaaaah.. irriterande är ordet.. ;p

ska äta lite nu, potatis med bacon och svampsås blir det! mums... ;)

ha det fint så länge!
pussssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0