kvällsinlägg ;)

har nyss kollat klart andra avenyn, och jag måste säga att fasen vad bra det är ;p - blev att jag fällde en tår även idag, hihi... kan liksom inte fatta hur man kan bli så insatt i en serie bara? ni som inte har kollat på det, tycker jag ska börja kolla på direkten... visst kan det vara lite svårt att hänga med nu eftersom det har visats ett tag, men går gör det ju! ;p

malin har nyss dragit också, syrran körde hem henne för en liten stund sen... och själv sitter jag här och funderar på om man ska lägga sig tidigt och få sova lite extra timmar eller om jag ska lägga mig om en stund istället? - har ju trots allt en ganska så lång sovmorgon imorgon, börjar 12.40! funderar och funderar gör jag, men jag tror att syrran får bestämma det istället.. alltså det beror på vad hon har tänkt att göra nu, sova eller inte... hehe.

det var nog allt jag hade på hjärtat just nu, föressten någon som har kollat på top-model idag och vet vem som åkte ut? - skriv gärna en kommentar, är väldigt nyfiken på det faktiskt... ;p

tv;n får stå på ett tag till samtidigt som jag tänkte göra mig iordning för sängen, ska inte sova.. men är alltid skönt att få bort allt smink osv...

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon igen!
pusss&godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Marjorie ;-)

2009-02-10 @ 22:43:50
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0