made in sweden

är det som håller mig sysselsatt just nu, riktigt roligt att se på faktiskt.. att det kan gå så bra för vissa och att de verkligen lyckas uppfylla sinna drömmar ;) roligt för dem ;p själv har jag också som dröm att en dag få stå på en scen bland flera tusen tittare ;p hihi. vem vet, drömmen kanske går i uppfyllese! - det är uaf något jag verkligen älskar att göra, sjunga alltså... :) hihi...

har nyss tvättat bort smink osv, skönt! - så att man äntligen kan lägga sig.. är ju lika trött som alltid och hur underbart är det inte att sova? ;p hihi.. så sängen blir vilken minut som helst, hoppas att ni alla har haft en bra dag.. det har iaf jag haft, trots min trötthet..

ska sova nu, men vi hörs ju imorgon igen, puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0