mysig hemma kväll

bestämde mig förut för att jag inte behövde duscha, det var liksom inget som behövdes!
dagen idag har varit lugn, jag och syrran har legat i soffan hela dagen(förutom när vi handlade en sväng förut).. har kollat en massa tv och bara pratat all day long, och så fortsätter kvällen... melodifestivalen del 2 lite senare också, samt tacos! gott..  trots våra små-tjafs ibland, är hon den bästa systern man kan ha! ;p

blev inget solande för mig idag heller, malin skulle ut senare, så tiden räckte helt enkelt inte till;p solar imorgon istället, när malin är bakfull och sliten! hihi..

ska fortsätta att tillbringa min alla hjärtans dag med min älskade storasyster nu, och än en gång önskar jag er alla en riktigt mysig alla <3 dag!

vi hörs senare,
pussss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0