mystime ;)

sitter just nu i soffan med syrran och gänget, syrrans dotter Lowa har en kompis här också.. så mysigt så!  vi sitter här och kollar på någon film på 6:an .. ingen film jag gillar direkt, men vad gör man inte för de andras skull? ;p heh.. vad har ni andra gjort en kväll som denna? ;P hihi... min kväll har inte varit intressant, inte dagen heller... om jag ska vara riktigt ärlig har jag nog suttit här i soffan i stort sett hela dagen, och det roligaste är att jag till och med ska sova i den ;p haha.. 

men skön är den faktiskt, tror att jag redan nu ska göra mig i ordning för läggdags, hihi.. trötta ögonen är påväg.. och så ska jag upp i tid imorgon!

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon igen!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0