nät shopping?

har fortfarande inte hoppat in i duschen ännu, orkar helt enkelt inte.. jag har som sagt ingen planerat idag, så därför kan jag ta det hur lungt som helst! skönt.. 

datorn har varit det som har hållit mig sysselsatt nu, har kikat runt lite på vår/sommar kläder, väskor och en massa massa skor.. även klickat hem ett par ;p - fast smart som jag var skrev jag in fel personnummer, men det gör vell inget eller? ;s hihi...  det tror jag faktiskt inte, adressen och det andra skrev jag ju in rätt iaf.. gick in på scoretts hemsida förut också, hittade ett par skitsnygga svarta sandaletter med hög klack som jag bara måste ha!  och hoppas på att de finns kvar tills om en vecka ;p hihi..

annars har jag inget planerat, förutom att jag ska sola lite senare med malin... men jag gissar på att det blir en mysig hemma kväll framför tv;n med god mat!

vad har ni andra för er, en dag som denna då? ;)

tänkte väcka syrran nu, börjar faktiskt bli lite ensamt! ;p

ha det fint så länge!
pusssss*


Kommentarer
Postat av: joss

klickar nog hem massor av skor. finns många snygga alltså! ;p såg även en rå fin jeans jacka, men jag vet inte än ;) sen har jag sett tok mycket! blir så himla sugen på att klicka hem allt bara ;) <3

2009-02-14 @ 15:16:22
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi mh (: lockande lockande.. ja, de är klart jag kan ;p ska bara kirra lite pengar först, men det fixar sig noog ;p <3

2009-02-14 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0