på dåligt humör

är precis vad jag är just nu, dock inte pågrund av att det är fredagen den trettonde men... jag kan ju iaf säga att det inte är min tur dag idag iaf... verkar det som, såhär långt!  är så uttråkad för det första och för det andra väldigt besviken.. trodde faktikst inte att du skulle sjunka så lågt, och ta honom framför mig... men tydligen hade jag fel! och det sårar mig så oerhört, vill inte deppa över det egentligen, för jag vet att du kommer att ändra dig... men gör det ändå, för du är ändå den som står mig närmast, min syster liksom...  * jobbigt! *  - men jag antar vell att livet har sådana stunder också, och det är smällar man får ta och bara försöka gå vidare och låtsas som ingenting har hänt istället.. vilket jag ska försöka med!

har tänkt på det ett tag nu faktiskt, varför jag är på dåligt humör så ofta för? ;o och kommer inte fram till något korrekt svar heller, men mina små funderingar har jag vell...  och hoppas att det går över snart, så att jag istället kan vara på bra humör och glad! ;p hihi..

har fortfarande inte riktigt bestämt vad jag ska göra iadg faktiskt, saknar umgänge just nu... någon att umgås med, prata med och skratta tillsammans  med.. josefine, känn dig träffad! ;p hihi... saknar ida redan också!

just det, jag som tänkte att jag och syrran skulle rensa ur min garderob idag och se vad hon vill ha osv.. men, nu är vi ju sura på varannn så de får bli senare det, eller någon annan dag..

ska ta lite pizza nu, om det finns något kvar! ;p

pussssssss*


Kommentarer
Postat av: Ida

Och jag saknar dig stumpan <3

2009-02-13 @ 18:34:52
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0