redo för exakt allt vad kvällen har att erbjuda

duschat och sminkat mig nu, så nu är jag klar för exakt vad som helst... sminkade nämligen en fest/vardags sminkning.. eller ja, det vanliga.. fast utan ögonskugga, kajal osv..  som sagt, har ingen aning om vad kvällen har att erbjuda, och heller inte vad jag själv känner för att göra... det känns typ som om halva mig är fest-sugen och halva inte, *suck*
Är så himla trött på att sitta inne, så ni anar inte... funderar faktiskt på att dra till karlskoga på en liten visit.. träffa de goa och glada pöjkera, hihi... men hur kul är det att åka dit själv då? :p sitta på en buss i 2 timmar? - inge lockande precis, mer lockande är det ju om han hämtar mig... hihi (A) 

och som jag har sagt förr, han är verkligen den snyggaste jag sett!  hihi... blir helt rörd utav att bara tänka på honom.. hihi.. 

livet är allt bra underbart, visst är det? ;)

ska ringa S nu och fjäska lite, och se ifall han hämtar mig eller inte...

ha det toppen så länge!
pusssss*

Kommentarer
Postat av: josss

niiice, du är party sugen alltså? SYND! att jag inte hade ett par, kunde ha joinat dig då! :-)

2009-02-27 @ 17:02:36
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0