sängen väntar

sängen väntar på mig, och det är verkligen inte helt fel ;p men först ska jag ringa mamma och höra vem som åkte ut i top-model, eller om det nu var final idag, vem som vann... och efter det käka lite och sen lägga mig... för imorgon väntas ytterligare en lång skol-dag.. slutar inte förrens 16.00, men ett + är ju att ida ska med hem, vi hade tänkt att sola och pröva på våran nya creme/salva och sen bara mysa framför Sveriges värsta bilförare! ;p hihi.... hon ska nämligen sova här, mysigt!

ett samtal med mamma väntar nu och sen lite kvällsmat på det!

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll allesammans, så hörs vi imorgon igen!
pussssss*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jo, och jag blev riktigt arg! McKey vann. Min favvo Analeigh blev bara 3:a :-( BUHU

2009-02-12 @ 19:54:05
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Yes. Fula käften Mckey, Analeigh var en given vinnare!

2009-02-13 @ 23:00:54
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0