soffhäng

hejsan alla små kottar där ute :) .vad gör ni?  själv sitter jag i soffan som alltid, man orkar inte göra så mycket annat efter att man har varit i skolan.. ibland har jag orken till det, men absolut inte idag... är så trött nu förtiden, vet inte riktigt vad det kan bero på.. men jag tror nog bara att jag är skol-trött... inget ovanligt med det.. vem gillar att ställa klockan 06.00 ? ;s inget jag ser fram emot iaf.. usch nej.. tacka vet jag helgerna! ;p - då man iaf kan varva ner lite, åtminstonde få sova ut.. ;p

som sagt blir inte så mycket gjort på veckodagarna, soffhäng helt enkelt, med mina nära och kära framför tv;n... mysigt! - fast dock väldigt slappt, eftersom jag är så äventyrlig.. hihi.. men sånt är livet... blir nog inte mycket annat gjort idag, ska snart åka iväg med syrrans kille hem till dem och kolla topmodel, eftersom vi inte längre har 3;an... de som sköter detta hyresbolag har tagit bort den kanalen.. och topmodel kan jag verkligen inte missa... det måste ses! ;p det är ju trots allt inte så många kvar, föressten så hejar jag på analeigh... vem hejar ni på ? ;) hihi..

ska fortsätta att njuta av mitt soffhäng ytterligare en stund;p - återkommer nog när som helst!

pusssssssssssss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0