solarium

nu har äntligen illamåendet gått över, skönt! - men istället plågas jag med en förjävlig huvudvärk, men det är verkligen inge ovanligt, har snarare vänjt mig! 

gör faktiskt inget speciellt nu heller, har MTV på där det spelas bra musik, annars sitter jag bara här i soffan och slöar, tänkte hoppa in i duschen alldeles strax och göra i ordning mig lite.. josefine kommer snart också och även denna fredag blir lugn eftersom det vaknas 22-års fest imorgon i karlstad... ;) malin kommer upp också och vi ska sola,vi har liksom gjort upp ett sol-schema typ eller ja vi har bestämt att vi ska sola 2 ggr i veckan ända fram tills sommaren, så färg hinner man ju verkligen få innan det är dags för att visa sig i bikini osv.. ;p  och det är ju skönt! - dock är inte solarium bra, men bara för att en del drabbas av hudcancer kan jag faktiskt ha turen och komma undan.. vilket jag hoppas innerligt på! hihi..

duschen väntar, hörs lite senare!
pussssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0