sveriges värsta bilförare

hejsan ;)

sitter just nu i soffan, vaknade för någon timme sen.. har nyss avnjutit en taco-tallrik till den sena frukosten, tog det som blev kvar sen igår.. och gott var det! ;p

har inte sovit gott inatt heller, jag och syrran hade precis somnat någon gång vid 12 och så ringer det i min mobil, jag tar upp telefonen och kollar vem det är, dolt stod det.. fick för mig att det kunde vara något viktigt så svarade även fast jag var världens tröttaste.. den som var i den andra luren vägrade berätta vem den var och varför den ringde till mig, så jag blev sur och lite små-nojjig, samtidigt som jag la på luren.. kom senare på att jag kände igen rösten jätte väl, och att samma person hade ringt mig lite tidigare på eftermiddagen, dolt nummer även där...  och det jag vill komma fram till är att lägg av med att ringa från dolt nummer, stå för vem/vilka ni är istället.. annars kan ni låta bli att ens lyfta på luren, så omoget!

på grund av den dåliga sömnen inatt, så tänkte jag istället lägga mig lite tidigare ikväll istället, så att jag är utvilad tills imorn.. då en ny vecka ska påbörjas ;p  - ska också hinna med att sola lite senare med malin, vilket vi inte hann med igår! ;p

och nu över till reprisen av Sveriges Värsta Bilförare,(missade det i torsdags så) ..

ha det fint så länge!
pussssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0