väldigt dålig update nu på senaste, fy på mig!

hejsan igen ;)
 

var ett bra tag sen nu, och jag ursäktar verkligen för detta. hihi.. men har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna, och att man har lov gör inte saken lättare, hehe.. - för då vill man ju såklart hitta på något annat än och sitta här vid datorn hela dagarna.. inte sant? ;p men iaf, tänkte berätta lite för er där ute vad det är som har hållt mig sysselsatt under de senaste dagarna.. hehe.

- ålandsfärjan med en massa, 21-22 feb.. och där kan jag ju säga att det blev party all night long, och hur roligt som helst var det.. träffade även på håkan i baren också, det var typ ett utav det första vi gjorde.. hehe. det är inte alla som gör det.. ni vet han som är med i tv-programmet färjan? ;p hihi.. jaja, festade hela lördagen och även hela söndagen och bussresan hem från sthlm till karlstad.. träffade mycket nytt och trevligt folk, kanske min framtida kärlek också? ;p hihi.. kanske inte riktigt framtida kärlek, men gud så snygg han var, eller rättare sagt är.. snyggaste jag sett på länge iaf ;) mihi..

i och med att vi festade loss som bara den på både lördagen och söndagen bestod de två kommande dagarna efter utav att bara ta det lungt, tv;n fick stå för underhållningen + en hel del sömn vill jag lova.. var hur sliten som helst, inte så konstigt med tanke på hur lite jag hade sovit under dagarna innan. ;s men egentligen så kan man nog inte vara så mycket annat efter den helgen heller, roligaste helgen på bra länge.. och att åka på ålandsfärja är verkligen något jag kan rekommendera för er som vill komma iväg för en liten stund, festa träffa nytt folk och bara ha det allmänt trevligt.. och vem vet? ni kanske till och med träffar eran framtida kärlek? ;p hehe..

de resterande dagarna på lovet har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket, var på stan en sväng igår.. shoppade lite, umgicks med louise.. och även malin :) resten av tiden har jag spenderat här hos min älskade syster och hennes "familj".. riktigt skönt faktiskt! ;p

det är vad jag har gjort under dessa dagar, vissa kanske tycker som om att det låter som om att jag borde ha haft tid till att blogga.. men om jag ska vara riktigt ärlig, så har jag inte det.. men från och med nu, ska det verkligen bli ändring.. ;)


och om jag ska vara ärlig, har jag saknat det enoormt!

syrran kom nu, så ska spendera lite tid med henne nu, innan hon drar iväg igen.. men skriver mer senare,

pusss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0