andra avenyn

andra avenyn har stått för underhållningen i 45 min nu, så grymt bra är det! alltså jag kan inte sluta att titta, jag får liksom aldrig nog av det.. så bra, visst man kanske kan lista ut vad som händer då och då. men vafan gör det? det är fortfarande bra, och bra skådespelare är det också, ett + för kim som är så snygg också! mihi... idag tex satt jag och grina, tårarna bara rann ner för kinden.. alltså man blir så insatt i det så att känslorna bara väller fram, det är ju liksom så det ska vara. så tycker iaf jag... och jag kan ju säga att längtar tills nästa vecka redan nu, så bra är det faktiskt. och spännande!
 

(dock är inte alla de nya skådesspelarna med på bilden, men den duger i vilket fall!)

tvättat bort sminket och så nu också, jag har inte tänkt att lägga mig riktigt än, har ett program kvar som måste ses, sen ska jag nog försöka sova i vilket fall. jag är iof "ledig" imorn, så ställa klockan behöver jag inte göra.. men risken finns ju att syrrans dotter kommer in och väcker mig runt 7, så därför vill jag iaf ha få sovit lite innan dess + att jag är riktigt trött redan nu... som vanligt... kan ju säga att tog en snabbvisit hos frisören förut idag också, där hon sätte om lite slingor, sätte i lite mer osv.. vi bestämde också färgen till håret och att jag ska dit på fredag och sätta om allt... för det hade tydligen kanat och så hade mitt hår växt 3 cm, eller vad det var hon sa... utväxten ska också färgas, härligt! för just nu lyser det lite ljus grått av utväxten, inte mycket men det syns ju liksom.. men jag läste i någon tidning att det tydligen var inne med utväxt just nu, hah. knepigt egentligen... buskiga ögonbryn var också inne, eller kanske inte buskiga men lite tjockare iaf.. så om man ska gå efter det är jag "väldigt" inne just nu. haha.  mja, så kan det vara..

ska kolla klart på det sista programmet som måste ses nu, tila teqila.. min choklad väntar också + ett glas cola. mumms så gott! men iaf, det sista inlägget för ikväll.. men vi hörs ju imorgon igen.. :)

pusss och godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0