äntligen hemma

äääääntligen hemma, har vart de ett tag nu... och jag som trodde att jag skulle bli på bättre humör efter lunchen, men icke... ;/ ååh... hatar att vara sur, för är ju nästan jämt glad och positiv till allt... men inte idag... allt har gått snett typ, och hoppas bara inte på att dagen fortsätter såhär, malin kommer ju sen, så det kan vell inte blir sämre, snarare bättre... ;)  vi får vell se...

har ni tänkt på en sak? ;) - när man går i skolan så finns det varken tid eller ork till att göra ngt senare, eller så vet man inte vad man ska göra, eftersom det knappt finns något.... tråkigt! - jag ska iaf ta tid att sola senare, malin följer med också... och efter det blir de vell det vanliga; tv-tittande + en massa gott till det..  visst det är mysigt det med, men jag är nog mer den där äventyrliga-typen som vill hitta på saker jämt och ständigt... hatar att sitta still, är ni också så? ;) hihi.

ska faktiskt ta tag o träningen också, jag och ida har nämligen bestämt oss för att börja gymma och simma, gymma en vecka och simma den andra veckan.. ;p riktigt skönt, eftersom jag inte är sysselsatt med någon sport just nu..måste även söka upp någon som har hand om sånglektioner... någon som vet någon studio i karlstad eller något, där man kan träna och bygga upp sin röst, så får ni gärna höra av er. :) idol närmar ju sig.. ;p

tänkte städa upp lite här i rummet,  men vi hörs igen om ett litet tag :)

ha det super så länge, pussssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0