återigen huvudvärk!



usch och fy och blä på denna jädrans plågsamma huvudvärk som smyger sig på mig nästintill varje dag, jag förstår inte vad är felet liksom? mamma tror att det är sen krocken och hon vill beställa tid hos doktorn snarast säger hon.. men själv har jag ingen aning om vad det kan vara... men jag har insett att det inträffat för ofta nu, huvudvärken alltså.. får vell se efter besöket hos doktorn om de kan konstatera något, hoppas inte på något allvarligt bara.. amanda prata om hjärntumör och tumör förut, jag blev helt tom... tänk om jag har fått det? shiiiit alltså, inte för att jag tror att det är det, eller nej det är det inte. (nästan helt säker!) men iaf huvudvärk har jag och det för ofta, men det är vell smällar man får ta, får bli att ta alvedon, dricka rikligt med vatten och lite salt på det! så ska vi nog se att det släpper, :))

kvällen förövrigt blir lugn, även denna helg... känner absolut inte för att dricka än på grund av nyårs för mycket av det goda! hahah. det får bli lets dance och en massa godis istället! :) mumma på det...

skriver mer sen, har kramp i högerhanden nu... så får vila upp den lite! mihi..

pusss på er alla där ute! <3

Kommentarer
Postat av: maja

vilken fin blogg :)

2009-01-16 @ 18:12:00
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tjej! :)

2009-01-17 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0