blonda tider.-





blonda tider detta, saknar det faktiskt! men vill dock inte bli så ljus igen.. istället ska jag försöka ha mycket kalla toner i håret och mycket slingor i alla dess blonda nyanser + guld osv.. blir mycket naturligare då, och jag tror själv på att det kommer att se bättre ut.. men det återstår att se i april, det är då det ska slingas och grejer.. - ni förstår min frisör tycker att mitt hår ska vila, vilket jag själv också tycker, så att det någon gång kan bli långt utan löshår.. hehe. men löshår är bra för de som vill ha fylligare och tjockare hår, det är också bra för de som inte vill slita så mycket på sitt egna hår... och givetvis för er som har kort hår som inte växer så fort! hehe.  så ett plus för det, vad tycker ni själva om löshår och fyllningar i håret osv? ;))


detta blir nog det sista inlägget för ikväll, det är ju trots allt skola imorn.. visst har jag sovmorgon och får sova lite längre än vanligt.. men tänkte att jag skulle kolla på en film på 3;an som börjar om en kvart.. United 93 heter den, handlar om det fjärde planet som körde in i WTC. intressant faktikst, och sorligt!  så därför ska jag krypa ner i sängen nu, och bara ta det lungt...

men ni får ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi imorgon igen. puss och godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0