burger king

tjingeling! :)

hemma från skolan nu, har vart det ett tag.. nyss käkat lite, och nu sitter jag och suger på en isglas! mumms.  hehe. en väldigt slapp dag idag, två nya lektioner hade vi.. eller iaf en, men för mig var den andra också det.. eftersom jag har vart sjuk de två ggr innan hehe.. och en  dryg lunch i 2 timmar, under de två timmarna tog vi bussen till bussgods på växnäs för att hämta upp idas telefon, som hon tydligen hade tappat igår på stadsbussen. sikken tur hon hade, ingen som snott den och hel var den dessutom... hehe :) efter besöket hos bussgods gick vi mot Burger King, vi bestämde oss för att äta där även idag.. så det fick det bli.. satt kvar där ett bra tag och pratade, och så satt det två helt okända killar en bit ifrån oss. vi kände dem inte alltså, de satt och stirrade ett bra tag mot vårat bord... och tillslut typ innan vi skulle gå så gick den ena killen ut och hans kompis stanna kvar inne... gick fram till bordet där vi satt, lämna en lapp där det stod hans kompis nummer, alltså den andra killen som var med... och så säger han; min kompis som satt där med mig ville att du skulle ha det här, eftersom du var så söt... på lappen stod hans nummer.;p jag bara okej, hehe. och sen så sa han att gör vad du vill med det, men jag lovar dig han är trevlig.. hehe.. alltså hur söta kan inte folk vara ibland? och det krävs ju trots allt mycket mod att gå fram till någon man inte känner och göra så, hehe. visst jag skulle klara av det, men alla gör inte det! visst var det ju inte han som var intresserad av mig som gjorde det, utan hans kompis. men ändå.. hehe.. gulligt!

hehe, det var nog dagens händelse det.. har aldrig hänt förr, inte riktigt så.. man har ju hört ifårn andra att man ser bra ut osv.. men inte på detta sätt! hehe. gulligt iaf.. föressten efter att dom gått, bröt alla ihop i skratt. hehe. fast inte taskigt menat, utan för att det var gulligt!

idag är det inte mycket planerat, tänkte kila ner och sola sen, ska ringa malin och höra om hon vill med, och så tror jag louise hänger med också.. och så måste jag bara berätta händelsen på bk! ;)) hihi.. annars blir det vell inte så mycket mer, soffhäng kanske :) hehe.

men ska kila nu, ett lååååångt samtal med malin väntar..- ska ta en till glass också! :) bilderna kommer senare...

pussss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0