fredag

sitter just nu i skolan och gör absolut ingenting.... försov mig imorse, vaknade halv 8 och jag som skulle hinna med bussen kvart över? ;p det kan jag ju säga att jag verkligen inte hann.. så josefine kom och vi tog bussen vid 9 istället... kommer in till skolan, hinner inte gå på matten och engelskan var inställd... vadå ovärd dag? - jag kunde lika gärna ha stannat hemma istället, inte behövt stressa osv.. menmen, har endast 30 min kvar nu i skolan, för vi fick jobba med GK nu istället och ta bussen hem 12 istället för att sluta vid 3, och det är ju inga fel en fredag.. .:) blir hem till grumset, och ida blir med ;p trevligt trevligt... blir en mys dag hela dagen idag... tv-tittande, prat, spel osv... elin skulle eventuellt bli med också, var ju ett tag sen man umgicks med henne.. ;p + att josefine min smöla skulle ladda ner filmen ; I taket lyser stjärnorna... kommer så väl ihåg för några år sedan att min lärare läste den boken för oss, och jag tyckte att den var så bra.. och det enda jag ville var att den skulle komma ut på film.. och det har den gjort nu... så jag kan säga er att jag har stora förväntningar på den... boken var verkligen skit bra, och om jag ska vara riktigt ärlig tror jag att filmen är bättre... hoppas! ( som sagt har verkligen stora förväntningar på den). hehe...  och den har ju heller inte haft biopremiär än så det känns bra, vi var egentligen tänkt att se den på bio först, men vill se den nu.. så josefine laddar ner den istället! ;d hehe... gullig hon.. :)

mja, såhär kommer min dag se ut idag. ... frisören senare också, sätta om håret + lite färgning... resultatet får ni se senare... :)


pussssssssssssss *

Kommentarer
Postat av: elin

vi ska väl inte på nån fest direkt , utan bara vara några tjejer och dricka och så ;) men kommer det upp någon fest så drar vi nog dit :P

2009-01-23 @ 18:57:46
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0