gk

sitter i datsalen just nu och inväntar dagens sista och tråkigaste lektion- GK! - alltså man bara sitter här och inte gör ngt, visst så är det ju tänkt att man ska jobba på... men fastnar man med en uppgift så går det över till bloggandet eller annat.. riktigt boring... usch ja... men idag har jag faktiskt bestämt mig för att jobba på som bara den, visst kommer jag hänga ute på nätet, när jag känner för en paus.. men vad gör det? något kommer jag trots allt få gjort... förhoppningsvis... så att jag bli klar ngn gång, det är ingen press egentligen.. men från min sida så är de det.. känns liksom som om att det är skönt att få det gjort!  (någon gång).. hehe..

just nu vill jag bara att klockan ska vara 15.50 så att jag kan ta bussen hem... och hoppas bara inte på att den är proppfull som vanligt.. orkar inte med det alltså! ... usch.. hungrig är jag också.. bara klagomål från min sida idag verkar de som.. hehe.. men det blir bättre snart.. lovar er.. hehe..

slänger in en bild på självaste jag, full och glad + lite singstar på det!


Lars ska ta närvaron nu så måste kila.... *bored* ..

pusssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0