godmorgon


har varit vaken en stund nu, var tänkt att jag skulle gå upp redan vid 9 imorse, eftersom det var planerat att jag skulle följa med louise och josefine till ålviken och åka skidor/snowboard! men så blev det inte, louise och josefine var ute och festade igår, så de orkade inte... tråkigt! visst var det ganska så skönt att det inte blev av, för jag var också hemskt trött imorse.. trots att jag har sovit som jag ska. hehe.  men faktiskt skönt att man kan gå upp i tid, så att man inte sover bort dagen. för det är ju verkligen inte kul + att man blir så seg! hehe...

idag tror jag inte att det händer så värst mycket, kanske träffar malin en sväng senare. men det beror ju alldeles på när hon kommer hem, hon har nämligen spenderat helgen i stockholm.. och utan mig också! hehe.. men ska ringa henne snart och höra.. syrran skulle titta förbi en sväng sen också.. :) kanske ska dra med mig henne ner t solariet och sola, och medans jag väntar på att hon ska komma så tänkte jag kika runt på lite sidor på nätet där de säljer bikinis, snygga väskor osv.. mycket välbehövligt! och det är bra att vara ute i tid... :)  annars idag blir denna dag lugn som alla andra dagar.. hehe. skönt det med! ser fram emot nästa helg redan nu, då det blir utgång.. kan erkänna att jag är lite sugen redan nu.mihi..

ska fortsätta att kolla tv med mamma nu, och så tänkte jag äta en riktigt god frukost! för är så hungrig, hehe.. föressten hur har eran helg varit? ;) har ni haft det bra? :p

återkommer senare, ha det bäst så länge! pussssssssssss *

ps. bilden verkar inte vilja laddas upp, det tar sån tid liksom ;s, så det får vell bara bli text då! tråkigt.. ds.


Kommentarer
Postat av: joss the king

jag vill också med på utgångggggggggggg ;((((((88

2009-01-19 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0