godmorgon

ja, godmorgon på er alla...  visst tror jag att det flesta redan har gått upp eftersom att de ska till skolan.. menmen.. godmorgon iaf! :) näst intill nyvaken, har sovit ut trots syrrans dotter, visst har hon väckt mig lite då och då, men jag har ju ändå kunnat somna om igen, så vad gör det? ;)) mihi.. kan ju erkänna att man sover faktikst gott i en soffa också, hehe. det har jag gjort inatt iaf.. dock vaknade jag med huvudvärk, lite jobbigt sisådär.. men får vell hoppas på att den går över snart.. :)

kan ju tillägga att jag har namnsdag idag också, Felicia och Felix är det idag.. så grattis på alla er som heter Felix, jag brukar inte vara så insatt i de som har namnsdag och så, men nu är det ju jag som har det så.. :) så grattis på mig, hehe...

skrev i inlägget igår att jag så gärna vill ha en sladd till min camera nu, blir så tråkigt för er som läsare med bara text, visst det är bilder också.. men oftast inte bilder som passar in till det jag gör osv.. så det ska det verkligen bli ändrig på. när jag köpt sladd, ska cameran med precos överallt!

ska kila nu med syrran och hennes dotter, vi ska nämligen till affären för att köpa baguette och semlor! mums.. :)
gott eller vad tycker ni? fast mandelmassan är inte det godaste men det går ju att peta bort som sagt... eller varför inte köpa utan. hihi.

uppdaterar mer senare, ni får ha en fortsatt trevlig dag så länge.

pussssssssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0